poniedziałek, 6 stycznia 2014

Zaczynamy!



Witam :)
Nazywam się Karolina, ale nie lubię swojego imienia, więc mówcie mi Kira ;)
Przeczytałam masę książek oraz blogów - w tym Dramione. Wiele z nich było wspaniałych i inspirujących. Równie wiele nadal jest - jeszcze się nie skończyło. Przyznam się do mojego grzeszku, mało komentowałam. Ale mimo wszystko znam tyle historii, że wręcz musiałam stworzyć własną.

Szczerze? Do tej pory nie zdecydowałam się do końca, co to za historia. Kusi mnie, żeby było to właśnie Dramione, ale w głowie mam już pomysł świata i opowieści zupełnie z tym niezwiązanych. Zrobię tak: napiszę prolog, a potem sami zdecydujecie, czy mam to kontynuować.

Podkreślam, że to nowy blog, proszę o wsparcie i dobre rady :)

~ Kira

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

layout by Sasame Ka